Doorverkoop van kaarten
Als je wilt controleren of jouw order met succes door het Ticketmaster systeem is ontvangen, dan kan dat via jouw Ticketmaster account. Bij het bestellen va...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:51 PM
Het is niet mogelijk om een bestaande order te wijzigen of te annuleren. Als je weet welke zitplaatsen eerder zijn geboekt, kun je met een boeking via de za...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:51 PM
We geven geen geld terug, tenzij het desbetreffende concert wordt geannuleerd of verplaatst. Dit is onderdeel van het verkoopbeleid waarmee je akkoord gaat...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:52 PM
Zolang de barcode van jouw ticket niet beschadigd is, dan is er niets aan de hand. Mocht ook de barcode onleesbaar zijn geworden, dan kun je het volgende do...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:54 PM
Je kunt het volgende doen: E-tickets kun je opnieuw uitprinten. Log in op jouw account via ticketmaster.nl om jouw e-tickets terug te vinden. Neem cont...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:53 PM
Je zou jouw tickets binnen 1,5 uur moeten ontvangen op het mailadres dat je hebt opgegeven. Jet zou kunnen dat de e-mail met tickets in je spam terecht is ...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:54 PM
Onze ticketingpartner probeert voor al onze concerten waar ook zitplaatsen voor verkocht worden een zaalplattegrond in te voeren. Deze is te vinden op de be...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:55 PM
Om de toestroom van het publiek bij grotere zalen te regelen, is de het veld opgedeeld in verschillende vlakken. Er is op het veld zelf geen fysieke afrast...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:55 PM
Na een mislukte poging om zitplaatsen via een boeking met plattegrond te bestellen, zullen de zitplaatsen 10 minuten als gereserveerd worden aangeduid. Daa...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:56 PM
De kaarten worden binnen 2 weken na je bestelling per post door Ticketmaster verzonden, per aangetekende of normale post, afhankelijk van je keuze. Je ontva...
Ma, 19 Mrt, 2018 om 5:58 PM