Kaarten kopen

Waarom kan ik niet meer de gewenste zitplaatsen selecteren na een mislukte boeking?
Na een mislukte poging om zitplaatsen via een boeking met plattegrond te bestellen, zullen de zitplaatsen 10 minuten als gereserveerd worden aangeduid. Daa...
Di, 8 Mei, 2018 om 4:13 PM
Krijg ik korting met een kortingskaart of kortingsbon?
Kortingskaarten als de CJP-pas, 65+pas en kortingsbonnen als de Theater- en Concertbon en Podium Cadeaukaart kunnen niet ingewisseld worden bij onze evenem...
Wo, 14 Aug, 2024 om 4:00 PM
Is mijn order succesvol verwerkt?
Als je wilt controleren of jouw order met succes door het Ticketmaster systeem is ontvangen, dan kan dat via jouw Ticketmaster account. Bij het bestellen va...
Wo, 14 Aug, 2024 om 4:16 PM
Ik heb een vraag over mijn bestelling.
Wanneer je een vraag hebt over de kaartverkoop of gekochte kaarten van onze evenementen kan je terecht bij onze ticketing partner Ticketmaster. Zij zullen j...
Wo, 14 Aug, 2024 om 4:18 PM