Het kan voorkomen dat je al staanplaatsen hebt gekocht, maar hier geen gebruik meer van kunt

maken omdat je bijvoorbeeld je been hebt gebroken of net bent geopereerd. We raden je in dat

geval aan om zo snel mogelijk jouw situatie door te geven via vraag@mojo.nl

Om jouw aanvraag in behandeling te kunnen nemen, hebben we naast een beschrijving van jouw

situatie een aantal gegevens nodig: 


• Voor- en achternaam

• Ordernummer

• E-mailadres

• Telefoonnummer

• Aantal tickets

• Waar de tickets gekocht zijn

• Reden


We gaan bekijken of jouw kaart omgeboekt kan worden naar bijvoorbeeld een zitplaats (als dit voor

jou mogelijk is) of wellicht dat er ruimte op het rolstoelplatform vrijgemaakt kan worden. We doen

ons uiterste best om voor iedereen een passende oplossing te vinden en vragen je begrip voor de

behandeltermijn. Echter kan deze aanvraag uiterlijk twee weken voor het evenement gedaan

worden. 


Wanneer je dit later dan de twee weken voor het evenement aangeeft, kunnen wij helaas niks meer

voor je betekenen en raden wij je aan om de dag van het evenement naar een service of

beveiligingsmedewerker te gaan. Zij zullen je dan verder helpen om een passende oplossing voor

jouw situatie te vinden.