Het kan voorkomen dat je al staanplaatsen hebt gekocht, maar hier geen gebruik meer van kunt maken omdat je bijvoorbeeld je been hebt gebroken of net bent geopereerd. In dat geval raadt MOJO aan om zo snel mogelijk de situatie door te geven via livecrowd.com/mojo. Om jouw aanvraag in behandeling te kunnen nemen, heeft MOJO naast een beschrijving van jouw situatie een aantal gegevens nodig:
• Voor- en achternaam
• Ordernummer
• E-mailadres
• Telefoonnummer
• Aantal tickets
• Waar de tickets gekocht zijn
• Reden
MOJO bekijkt of jouw ticket kan worden omgeboekt naar bijvoorbeeld een zitplaats (als dit mogelijk is) of dat er ruimte op het rolstoelplatform kan worden vrijgemaakt. We doen ons uiterste best om voor iedereen een passende oplossing te vinden en vragen begrip voor de behandeltermijn. Aanvragen kunnen namelijk uiterlijk twee weken voor het evenement worden ingediend.
Wanneer je dit later dan twee weken voor het evenement aangeeft, kan MOJO helaas niets meer betekenen. In dat geval raden we aan om op de dag van het evenement contact op te nemen met een service- of beveiligingsmedewerker. Zij zullen je verder helpen om een passende oplossing voor jouw situatie te vinden.