Het kan voorkomen dat je al staanplaatsen hebt gekocht, maar hier geen gebruik meer van kunt maken omdat je bijvoorbeeld je been hebt gebroken of net bent geopereerd. We raden je in dat geval aan om zo snel mogelijk jouw situatie door te geven via livecrowd.com/mojo Om jouw aanvraag in behandeling te kunnen nemen, hebben we naast een beschrijving van jouw situatie een aantal gegevens nodig:
• Voor- en achternaam
• Ordernummer
• E-mailadres
• Telefoonnummer
• Aantal tickets
• Waar de tickets gekocht zijn
• Reden
We gaan bekijken of jouw ticket omgeboekt kan worden naar bijvoorbeeld een zitplaats (als dit voor jou mogelijk is) of dat er wellicht ruimte op het rolstoelplatform vrijgemaakt kan worden. We doen ons uiterste best om voor iedereen een passende oplossing te vinden en vragen je begrip voor de behandeltermijn, deze aanvraag kan namelijk uiterlijk twee weken voor het evenement gedaan worden.
Wanneer je dit later dan de twee weken voor het evenement aangeeft, kunnen wij helaas niks meer voor je betekenen en raden wij je aan om de dag van het evenement naar een service of beveiligingsmedewerker te gaan. Zij zullen je dan verder helpen om een passende oplossing voor jouw situatie te vinden.