Algemene vragen
De Nederlandse overheid heeft een aantal maatregelen getroffen om de verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) zoveel mogelijk te voorkomen. Eén van deze ...
Ma, 6 Jul, 2020 at 1:54 PM
De meeste evenementen die vanwege het Coronavirus niet op de originele datum plaats kunnen vinden hebben inmiddels een alternatieve datum en voor een klein ...
Ma, 6 Jul, 2020 at 2:00 PM
Wij proberen evenementen die vanwege het Coronavirus niet door kunnen gaan op de originele datum zo veel mogelijk te verplaatsen naar een alternatieve datum...
Ma, 6 Jul, 2020 at 2:02 PM
Het is zeer begrijpelijk dat er in de huidige omstandigheden veel vragen zijn over het wel- of niet doorgaan van evenementen vanaf 1 september. De regering ...
Ma, 6 Jul, 2020 at 2:04 PM
Als een event wordt verplaatst of geannuleerd dan kun je een tickettegoed of jouw geld terugvragen. Als dat het geval is dan wordt je hierover per mail geïn...
Ma, 6 Jul, 2020 at 2:10 PM
Als het evenement vóór 1 september was gepland, zal dit event worden verplaatst of afgelast en hoef je dus geen aanspraak te maken op jouw annuleringsverzek...
Ma, 6 Jul, 2020 at 5:50 PM
Due to this exceptional situation, which has a major financial impact on the entire cultural sector, a ticket value scheme has been set up in co-operation w...
Do, 2 Jul, 2020 at 5:18 PM
Helaas kunnen wij geen uitspraken doen over tickets die niet via het officiële verkoopkanaal zijn gekocht. Tickets via Ticketmaster gekocht, blijven geldig ...
Di, 14 Apr, 2020 at 2:31 PM
Zodra de kaarten zijn geannuleerd komen deze direct weer in verkoop. Houd onze website en die van Ticketmaster in de gaten als je interesse hebt om een uitv...
Wo, 22 Apr, 2020 at 3:15 PM