Kaarten kopen

Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten voor evenementen georganiseerd door MOJO op de volgende officiële en betrouwbare manieren kopen: www.mojo.nl www.ticketmaster.nl Te...
Zo, 30 Sep, 2018 om 11:24 AM
Hoe kan ik betalen bij het kopen van tickets?
Tickets voor MOJO evenementen worden meestal via Ticketmaster of Paylogic verkocht. Hoe je voor je tickets kunt betalen verschilt per evenement en bedrijf....
Vr, 31 Mrt, 2023 om 10:38 AM
Wat is het maximaal aantal kaarten dat ik kan kopen?
Voor de meeste concerten kun je maximaal 8 kaarten per persoon bestellen. Dit kan in enkele gevallen afwijken op verzoek van de artiest of wanneer de artiest...
Di, 8 Mei, 2018 om 4:03 PM
Tot hoeveel dagen voor het evenement kan ik online of telefonisch kaarten bestellen?
Via www.ticketmaster.nl kun je tot de aanvangstijd van het concert e-tickets bestellen, indien er nog kaarten beschikbaar zijn. Op de dag van het evenement ...
Di, 8 Mei, 2018 om 4:04 PM
Kan ik ook kaarten kopen aan de kassa van de zaal?
Ja, dit kan dan alleen op de avond van het concert en als het evenement nog niet is uitverkocht.
Di, 8 Mei, 2018 om 4:07 PM
Hoe werkt de wachtrij?
Als er een populaire show in de verkoop gaat, dan kan het voor de start van de verkoop al erg druk worden op de website van Ticketmaster. Om al dat verkeer ...
Do, 19 Mrt, 2020 om 2:43 PM
Hoe bestel ik kaarten als ik in het buitenland woon?
Ook in het buitenland kun je kaarten voor evenementen georganiseerd door MOJO op officiële en betrouwbare manieren kopen via: www.mojo.nl www.ticketmas...
Di, 8 Mei, 2018 om 4:10 PM
Waarom betaal ik servicekosten?
Servicekosten dekken de kosten die betrekking hebben op zaken en diensten die onze ticketingpartner Ticketmaster verzorgt. Denk hierbij aan kosten voor de ...
Di, 8 Mei, 2018 om 4:12 PM
Betaal ik ook servicekosten aan de kassa?
Ook als je op de dag van het evenement aan de kassa van de zaal kaarten koopt moet je servicekosten betalen.
Di, 8 Mei, 2018 om 4:12 PM
Waarom kan ik niet meer de gewenste zitplaatsen selecteren na een mislukte boeking?
Na een mislukte poging om zitplaatsen via een boeking met plattegrond te bestellen, zullen de zitplaatsen 10 minuten als gereserveerd worden aangeduid. Daa...
Di, 8 Mei, 2018 om 4:13 PM