Als je niet in de gelegenheid bent om gebruik te maken van het tegoed, dan kan je een uitbetaling van het aankoopbedrag inclusief servicekosten in geld aanvragen. Eventuele uitbetaling van het geld vindt uiterlijk 1 maand na de nieuwe datum van verplaatste evenement plaats. Gaat het om een geannuleerd evenement? Dan vindt eventuele uitbetaling uiterlijk 3 maanden na de datum van het geannuleerde evenement plaats. 


Deze ticketregeling is echter niet voor niets opgezet: culturele instellingen kunnen omvallen als iedereen geld terugvraagt. Vandaar dat ook de overheid deze regeling steunt.


Momenteel werken wij achter de schermen samen met Ticketmaster aan de technische afhandeling van de restitutiemogelijkheden. Zodra het mogelijk is een tegoed aan te vragen of je geld terug te vragen, delen wij dit op onze website en op onze FAQ’s. Wij vragen je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. 

 

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen dan hun je hier contact met ons opnemen.