De overheid heeft besloten dat alle events tot 1 september niet kunnen plaatsvinden om de verspreiding van het coronavrius tegen te gaan. Wij proberen evenementen die gepland staan tot 1 september zo veel mogelijk te verplaatsen naar een alternatieve datum. Zodra we hier nieuws over hebben plaatsen we dit op onze website. Kaartkopers worden zo snel mogelijk per mail op de hoogte gesteld. We zijn op dit moment met Ticketmaster in overleg over de technische details, helaas duurt het daarom langer dan gehoopt om de kaartkopers te informeren.

Voor verplaatste evenementen blijven de reeds gekochte tickets geldig voor de nieuwe datum. Wij raden je dus aan je ticket te bewaren en op een later moment van het evenement te genieten. Door je ticket te bewaren, help je de economische impact van de maatregelen rondom het coronavirus in de culturele sector op te vangen.

Vanwege deze uitzonderlijke situatie die een grote financiële impact heeft op de gehele culturele sector is samen met het ministerie van OC&W en consumentenorganistaties een ticketregeling opgesteld. Meer informatie hierover vind je op www.bewaarjeticket.nl.


Ik kan niet op de nieuwe datum

Wanneer je een ticket hebt voor een evenement dat is verplaatst, maar je bent verhinderd op de nieuwe datum, krijg je het door jou betaalde bedrag terug middels een tegoed. Het tegoed staat gelijk aan de waarde van het ticket inclusief servicekosten. Om voor dit tegoed in aanmerking te komen, moet het ticket via de officiële verkoopkanalen zijn gekocht. Het tegoed kan 24 maanden na uitgifte worden gebruikt voor een ander evenement dat door MOJO wordt georganiseerd. Het tegoed dat na 24 maanden niet gebruikt is, wordt alsnog teruggestort. Door gebruik te maken van dit tegoed i.p.v. het direct terugvragen van geld, help je de economische impact van de maatregelen rondom het coronavirus in de culturele sector op te vangen. 


Momenteel werken wij achter de schermen samen met Ticketmaster aan de technische afhandeling van de tegoeden. Zodra het mogelijk is een tegoed aan te vragen, delen wij dit op onze website en op onze FAQ. Wij vragen je begrip voor deze uitzonderlijke situatie.


Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen dan hun je hier contact met ons opnemen.