De meeste evenementen die vanwege het Coronavirus niet op de originele datum plaats kunnen vinden hebben inmiddels een alternatieve datum en voor een klein deel zijn we nog op zoek naar nieuwe data. Ons doel is om zo veel mogelijk concerten die niet plaats kunnen vinden te verplaatsen naar een alternatieve datum. Zodra we hier nieuws over hebben dan plaatsen we dit op onze website en kaartkopers worden per mail op de hoogte gesteld. Op mojo.nl/corona vind je een overzicht van alle verplaatste evenementen.

Voor verplaatste evenementen blijven de reeds gekochte tickets geldig voor de nieuwe datum. Wij raden je dus aan je ticket te bewaren en op een later moment van het evenement te genieten. Door je ticket te bewaren, help je de economische impact van de maatregelen rondom het coronavirus in de culturele sector op te vangen.

Vanwege deze uitzonderlijke situatie die een grote financiële impact heeft op de gehele culturele sector is samen met het ministerie van OC&W en consumentenorganistaties een ticketregeling opgesteld. Meer informatie hierover vind je op www.bewaarjeticket.nl.


Ik kan niet op de nieuwe datum

Wanneer je een ticket hebt voor een evenement dat is verplaatst, maar je bent verhinderd op de nieuwe datum, krijg je het door jou betaalde bedrag terug middels een tegoed. Het tegoed staat gelijk aan de waarde van het ticket inclusief servicekosten. Om voor dit tegoed in aanmerking te komen, moet het ticket via de officiële verkoopkanalen zijn gekocht. Het tegoed kan 24 maanden na uitgifte worden gebruikt voor een ander evenement dat door MOJO wordt georganiseerd. Het tegoed dat na 24 maanden niet gebruikt is, wordt alsnog teruggestort. Door gebruik te maken van dit tegoed i.p.v. het direct terugvragen van geld, help je de economische impact van de maatregelen rondom het coronavirus in de culturele sector op te vangen. 


Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen dan hun je hier contact met ons opnemen.