De overheid heeft besloten dat alle events tot 1 september niet kunnen plaatsvinden om de verspreiding van het coronavrius tegen te gaan. Wij proberen evenementen die gepland staan tot 1 september zo veel mogelijk te verplaatsen naar een alternatieve datum. In sommige gevallen is dat helaas op korte termijn niet mogelijk en wordt een evenement geannuleerd. Zodra we hier nieuws over hebben plaatsen we dit op onze website. Kaartkopers worden zo snel mogelijk per mail op de hoogte gesteld. We zijn op dit moment met Ticketmaster in overleg over de technische details, helaas duurt het daarom langer dan gehoopt om fans te informeren.

Vanwege deze uitzonderlijke situatie die een grote financiële impact heeft op de gehele culturele sector is samen met het ministerie van OC&W en consumentenorganistaties een ticketregeling opgesteld. Meer informatie hierover vind je op www.bewaarjeticket.nl.


Wat gebeurt er met mijn kaarten?

Als je een ticket hebt voor een evenement dat is geannuleerd, dan krijg je het door jou betaalde bedrag terug middels een tegoed. Het tegoed staat gelijk aan de waarde van het ticket inclusief servicekosten. Het tegoed is 24 maanden na uitgifte geldig voor een ander evenement dat door MOJO wordt georganiseerd. Het tegoed dat na 24 maanden niet gebruikt is, wordt alsnog teruggestort. Het is ook mogelijk je geld eerder terug te vragen, als je geen gebruikt wilt maken van het tegoed.


Momenteel werken wij achter de schermen samen met Ticketmaster aan de technische afhandeling van de tegoeden en het terugvragen van geld. Zodra er meer bekend is over hoe de tegoeden bij een annulering worden toegekend, delen wij dit op onze website en op onze FAQ. Wij vragen je begrip voor deze uitzonderlijke situatie. 


Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen dan hun je hier contact met ons opnemen.