Wij proberen evenementen die vanwege het Coronavirus niet door kunnen gaan op de originele datum zo veel mogelijk te verplaatsen naar een alternatieve datum. In sommige gevallen is dat helaas op korte termijn niet mogelijk en wordt een evenement geannuleerd. Zodra we hier nieuws over hebben plaatsen we dit op onze website. Kaartkopers worden zo snel mogelijk per mail op de hoogte gesteld.

Vanwege deze uitzonderlijke situatie die een grote financiƫle impact heeft op de gehele culturele sector is samen met het ministerie van OC&W en consumentenorganistaties een ticketregeling opgesteld. Meer informatie hierover vind je op www.bewaarjeticket.nl.


Wat gebeurt er met mijn kaarten?

Als je een ticket hebt voor een evenement dat is geannuleerd, dan krijg je het door jou betaalde bedrag terug middels een tegoed. Het tegoed staat gelijk aan de waarde van het ticket inclusief servicekosten. Het tegoed is 24 maanden na uitgifte geldig voor een ander evenement dat door MOJO wordt georganiseerd. Het tegoed dat na 24 maanden niet gebruikt is, wordt alsnog teruggestort. Het is ook mogelijk je geld eerder terug te vragen, als je geen gebruikt wilt maken van het tegoed.


Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen dan hun je hier contact met ons opnemen.